lørdag 24. oktober 2009

Heey

Skal bare skriv kort om dagen idag før jeg skal ta kveld. Jeg og kjæresten dro en tur til byen. Var sykt mye folk der og en del liv i nysenteret. Det gikk blant annet undertøysmodeler i senteret. Jeg ble litt sjokkert. Hvem kan finne på å gå i bare BH og truse i et stort senter på en lørdag med mye folk. Det går da grenser. Jeg synes allefall det virket veldig horete. Men i allefall, jeg kjøpe en del sminke idag og et par øredobber. Som vanlig. Har dilla på store øredobber og smykker! Så handlet vi godteri og brus og dro opp til han. Vi hadde en chill dag og som var veldig koselig. Vi spiste også god mat til middag. Har vært en super dag med gutten jeg elsker over alt på jord. Like før min kjære pappa kom og hentet meg passet vi Benjamin. Han er så nydelig! Gleder meg til den dagen jeg skal ha barn og min egen familie. Handle babyklær og ha noen så nært. En baby og samboer jeg elsker over alt er det jeg ser mest fram til. Men nå skal finne en film og sette på til jeg sovner. Så blogges. Hugs Sara


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar