søndag 25. oktober 2009

Mistet busskortet!

Hey! Som jeg har sagt tidligere er søndagene den ofisielle chilledagen. Har sovet til i 2 tiden, slappet av i sengen i hele dag. Spist god middag sammen med familien. Så dro vi til storebror en tur. Satt i en hall time å så gjennom de tusen filmene hans. Lånte med meg 13 filmer hjem som jeg kan se. Skal ta med noen til kjæresten imorgen. Er mye bedre og se film sammen med noen andre. Men hvis jeg skal se film må det være en jeg virkelig har lyst til å se og sette meg virkelig inn i. I morgen er jeg meget spent på om jeg kommer meg med skolebussen eller ikke. Tviler sterkt. Sist måtte jeg betale 60 kr for å komme meg til Stokmarknes. Så lenge man er skolelev og har skolesekk på ryggen skjønner jeg virkelig ikke hva det gjør om man ikke har med det lille beviset, når man har tatt den bussen i over 1 år. Blir så meget irritert. Men om jeg ikke kommer meg med bussen, så drar jeg opp til kjæresten og slapper av hele dagen. Uten dårlig samvittighet for ikke å dra på skolen. Men nå skal jeg sette på en film til jeg blir trøtt. Idag har jeg foresten ikke rørt slettetanga mi, har også ikke hadd det i hårstrikk. Må karnskje begynne oftere med det. For som kjæresten min sier, så er håret mitt slett uansett. Men egentlig er det bølgete og står alle veier. Men preikast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar