fredag 23. oktober 2009

Tv og god mat

Idag gikk hele formidagen til å sove. Jeg kom hjem 07.30 i dag etter en lang natt på jobb. Jeg klarte å sovne av noen ganger på jobb i 5 tiden inatt ca. Det var absolutt ikke lett og holde seg våken! Men jeg og Marcela gjorde ikke så mye på jobb. Vi spilte kort og ludo. Og bare egentlig snakket. Tiden gikk fort i begynnelsen, men senere på natten gikk det litt sakte. Men spennende var det. Nå er praksisen ferdig. Og det er heldigvis en god stund til neste praksis. Jeg må også si at de bare en person på hver avdeling om nettene. Jeg hadde aldri tort og være alene. Men det er vell ikke så rart så redd jeg er om kveldene. Vi ble litt småredde når vi skulle gå ned i garderoben når vi var ferdige. Det hørtes ut som noen som var og gikk i trappene ned til den nederste kjelleren. Og tidligere har garderobedøren smellt igjen gjentatte ganger når vi har vært der. Jeg får så mange tanker fra skrekkfilmer jeg har sett som da i tilegg handlet om gamlehjem. Ja jeg er overtroisk. Men jeg tror på gjenferd osv. Men nok om det. I dag når jeg sto opp skulle jeg egentlig til byen. Men jeg hadde null energi til det. Så jeg lå heller i sengen å så på Tv. Mamma og pappa lagde taco til middag. Noe som da er den beste frokosten man kan få. Nå skal jeg rydde meg ferdig på rommet. Så tenkte jeg og ombøblere på rommet. Så skal jeg kose meg med X factor i kveld kl 20.00. Som dere da ser på det uklare bildet, så har jeg ikke brukt mye tid framfor speilet. Men det er herlig og gå sminkefri og ikke fikset håret. Blogges, kiss Sara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar