søndag 18. oktober 2009

It's raining men, hallelujah

Skal begynne med litt oppsumering av gårdagen. Jeg dro tidlig inn til byen igår sammen med Svein Inge. Jeg handlet meg en topp. Så tok vi buss opp til han. Vi slappet av og spiste. Så ordnet vi oss fordi det skulle komme familie av han pågrunn av han hadde bursdag på Fredagen. Vi spiste kaker og is. Så var det hjemlaget pizza. Var kjempe koselig! Jeg satt å spilte Gjett hvem sammen med lillebroren. Så fant jeg og Svein Inge at vi skulle ta oss en tur ut. Jeg hadde skoene mine hjemme. Så moren til han fant frem mange sko. Og etter 1 time klarte jeg da endelig bestemme meg for hva jeg skulle ha på meg av klær og sko. Så dro vi til Nesse til Kenneth som da hadde fest. Vi var der i 1 time, eller mindre enn det. Det var absolutt ikke noe sted jeg og Svein Inge ville tilbringe kvelden på. Men jeg fikk allefall snakket litt med Maria. Noe som er lenge siden! Vi fikk ordnet skyss til Sortland. Det var 200 kr bortkastet. Men så fant vi ut vi skulle dra til søskenbarnet til Svein Inge som hadde fest. Men vi dro nesten like fort som vi kom inn. Det var helt fullt inne på det rommet. Så det orket vi ikke. Vi begge var lei. Så fikk vi heller ikke skyss til Svein Inge. Så vi måtte gå i dritværet. Det regnet og blåste. Der gikk jeg i finklær som nesten var som å gå naken i. Men en stor takk til Bergans dunjakken min. Den holdt meg litt varm. Når vi endelig var kommet hjem var vi begge som noen ispinner. Leggene mine var helt rød. Det var herlig å gå å bade i stimdusjen til han. Vi lå i kokende varmt vann og hørte på musikk. Så spiste vi og koste oss. Så det ble en litt kaotisk tur ut. Men dagen endte bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar