søndag 18. oktober 2009

Søndag er den offisielle chilledagen

Siste dagen i helgen er det godt og bare slappe av. Sove lenge, ligge i sengen å se på filmer. Ikke stresse med noe som helst. Idag har jeg bare ikke fått gjort noe nyttig. Det må jeg få sakt. Har sovet til langt på dag. Ligget i sengen på dataen. Sett på Tv og vært usunn. Men godt har det vært. Hadde egentlig planer om å få ryddet i klærne og sminken min. Men det ble det ikke noe av. Nå skal jeg putte en pris under leppa og sette på en ny film. Går ikke noe spennende på tv'en nå. Må få sagt at jeg var den sofagrisen før. Jeg lå å så på Tv every day. Jeg var gal etter Hotel Cæsar. Men så ble jeg sammen med Svein Inge. Og siden da har jeg aldri sett en hel episode av det. Men får vell ta det igjen en gang i tiden! Blogges sweeties

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar