søndag 18. oktober 2009

Lykkelig og forelsket

Overskriften sier vell det meste. Og det kan jeg takke en person for, Svein Inge F. Pedersen <3
Vi har vært sammen i over et halvt år. Kan ikke beskrive hvor mye du betyr. Elsker deg!
Vi startet å snakke litt på nettby noe som utviklet seg til meldinger. Vi møttes og jeg ble fort glad i han. Jeg skulle til Strand for å feire bursdagen min. Og jeg sendte en melding til han om han ville komme en tur. Han gikk ned til veien for å møte meg der. Jeg klarte jo selvfølgelig å tryne med inngansdøren. Er jo typisk meg. Han tok hånden min å hjalp meg opp. Jeg satt på fanget til han så å si hele kvelden. Jeg viste ikke helt om han var som gutter flest på Sortland. En idiot som var ute etter bare en ting. Eller en man kunne stole på. Fikk et godt inntrykk av han og han sjarmerte meg fort. Vi lå over på Strand fordi kompisn hannes sovnet av. Så vi hadde ikke noe valg. Lå i armkroken hans hele kvelden. Det var koselig. Og jeg følte meg virkelig heldig der jeg lå med en fantastisk gutt. Men var jo blitt glad i gutten, så jeg var litt redd for at han ikke likte meg i det hele tatt og at det bare var one night stand. Tidlig neste morgen tok vi taxi til han.
Vi lå å sov å snakket litt. Men ikke om gårdagen. Men om alt annet enn følelser osv. Når vi sto opp dro jeg faktisk rett hjem. Det tok 4 dager til at vi ble sammen. Noe som i grunn er litt tidlig, men vi ble fort kjent, og vi tenkte det var i allefall verdt å prøve. Noe som ingen av oss den dag i dag angrer på. Han er rett og slett den herligste gutten jeg har møtt. Vi har som alle andre kjærestepar hadd våre oppturer og nedturer. Men det har alltid årdnet seg. Vi legger ting bak oss og tenker heller på fremtiden. Vi har det så utrolig bra sammen og jeg håper virkelig det kommer til å fortsette slik. Han er så snill og glad hele tiden. Savner han vært minutt vi ikke er sammen. Han gjør livet mitt komplett. Han stiller alltid opp, både for meg og alle andre han har rundt seg. Uansett hva som kommer til å skje så har jeg mange minner med han som aldri vil bli glemt. Han er det beste som har hendt meg. Og han fortjener det aller beste! Jeg elsker deg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar