søndag 18. oktober 2009

About me

Mitt navn er da Sara Johansen. Bor på en plass som heter Sortland. Går Helse og sosial 2 året på Stokmarknes. Helsefagarbeider. Trives med det og går i en super jenteklasse. Har 2 søsken som er eldre enn meg. Marius og Thomas. De er de beste og stiller alltid opp! Jeg bor hjemme sammen med mamma og pappa. Men ser fram til å flytte for meg selv når jeg er ferdig med 2 året. Da blir det flyttings langt bort. Fritiden min går for det meste til kjæresten. Den desidert beste kjæresten! Ukedagene går til skole. Er på Sortland kl hall 5. Og da er nesten hele dagen borte. Men slik er det nå bare. Har også en scooter som jeg fikk i konfirmasjonsgave hos mamma og pappa. Har mopedsertifikte. Det er helt greit og lett å komme seg imellom. Men ser mye frem til å få sertifikate i Mars. Om vinteren kjører jeg snowboard. Så gleder meg litt til vinteren kommer. Ellers er jeg ei stille og snill jente. Venner, familie og kjæresten kommer alltid først uansett hva det skulle være! Men jeg lever livet fullt ut, And i love it!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar