tirsdag 20. oktober 2009

Siste uken med praksis

Idag har det vært en helt grei skoledag med en lang studieøkt med mye Super Mario Flash.
Jeg hadde Samfunnsfagprøven idag fordi jeg ikke var på skolen den dagen de fleste andre tok den. Men etter mye problemer kom jeg meg endelig inn på it'slearning. Jeg endte da opp med 4- men jeg er meget fornøyd. For jeg har absolutt ikke peiling på politikk. Etter skolen dro jeg hjem, så nå ligger jeg i sengen å ser litt på Tv. Må vell få gjort noe på praksisoppgaven. Har tidligvakt imorgen. Så skal jeg og Marcela ha nattevakt natt til fredag. Jeg leste en blogg idag om ei barbiejente dilux. Hållt rett og slett på å dø av latter. I tilegg hadde hun skrevet at bleke jenter er ikke tiltrekkende. Hvilken hudfarge man har spiller da ingen rolle? Det er vell bedre og ha sin naturlige hudfarge, enn å kline på en brunkrem som er mye brunere, og i tilegg ta sol 2-3 ganger om dagen. Ikke minst ta selvbruning. Tror ikke det er mange gutter som synes det er tiltrekkende. Du dreit deg litt ut der ja, men for all del. Bra sagt av deg allefall. Nå skal jeg begynne med oppgavene! Blogges <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar